?

Log in

No account? Create an account
Entries Friends Calendar Information turkeyphant.org Rewind Rewind Fastforward Fastforward
http://turkeyphant.livejournal.com/
Doodlecry



It's the end. </b>
Enter


    mood: rejected rejected
    choon: Neil Finn - Don't Dream It's Over
Comments
From:thatblewapart [.]
Posted: Friday 7th March, 2003 at 05:24.46
 Re: whoa, thats talent!
*blush* my friend Marc made the layout. i think it's lovely. yeah, well.. ehe *gets all shy*
From:turkeyphant [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 03:16.32
 Re: whoa, thats talent!
Heh, hurry up and get them back on - it's the goggles that do it for me...

Fitness.
From:thatblewapart [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 09:46.42
 Re: whoa, thats talent!
I WANNA LOOK LIKE THAT!! *whines*
From:turkeyphant [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 13:58.40
 Re: whoa, thats talent!
She wouldn't be cute if it weren't for the goggles. And the hair, I guess... Hell, maybe the eyes too.
From:thatblewapart [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 23:49.14
 Re: whoa, thats talent!
any everything else :P hehe
From:turkeyphant [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 23:58.26
 Re: whoa, thats talent!
But you have goggles and eyes and stuff toooo...
From:thatblewapart [.]
Posted: Monday 10th March, 2003 at 23:59.57
 Re: whoa, thats talent!
pfft. not as mundo num nums as she
so... nurr *pokes out tongue* ;) hehe
From:turkeyphant [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:06.51
 Re: whoa, thats talent!
I dunno, she's not that naturally cute... The funny thing is, unlike many sycophantic LJers, I'm saying this because I actually think you're pretty-looking.
From:thatblewapart [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:08.00
 Re: whoa, thats talent!
*giggles*
^_^ i'm gonna get all big headed now. tehe
From:turkeyphant [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:09.29
 Re: whoa, thats talent!
But no! That may ruin your perfect proportions...
From:thatblewapart [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:11.36
 Re: whoa, thats talent!
oh, nothings perfect.. *has ickle ego trip*
^_^
From:turkeyphant [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:15.21
 Close enough, eh?
woo

awww

multi-purpose hairbrush

hehe :p
From:thatblewapart [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:16.57
 Re: Close enough, eh?
*hides*
eeevil!... i didn't think they were that good to be honest. but.. not many people just say "oh.. look at me i'm so perfect" .. but "look at mah sexah bodeeh" ehe.. ^_^ i'm talking complete crap
From:turkeyphant [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:18.54
 Re: Close enough, eh?
Albeit warranted crap ^_^
From:thatblewapart [.]
Posted: Tuesday 11th March, 2003 at 00:24.29
 Re: Close enough, eh?
hehehe, *cackle cackle* ... toastee XP *is talking utter beans*
From:turkeyphant [.]
Posted: Wednesday 12th March, 2003 at 13:45.11
 Breakfast, anyone?
From:thatblewapart [.]
Posted: Thursday 13th March, 2003 at 09:12.41
 Re: Breakfast, anyone?
for $67 | anyone can conceive a god on video